lite shopping

2010-03-05 @ 06:30:00

(fast vita)

 

+

2 pyjamaser på kappahl

+

en pyjamas till tyra med dora på och en pyjamas till otto

bh till mig och trosa till mig

hårband, armband o öronhänge till mig

rosa hänglseklänning till tyra

allt från H&M

ja det blev en del shopping men barnens farföräldrar gav pengar till lite pyjamaser till otto då de inte gav ngt när han föddes o allt från H&M var för bonuscheckar+1.50 kr:)

så jag betalade bara strumpbyxorna + 1,50 kr på hela dagen, förutom lunchen på subway och andys lekland.
åh maten till otto o tyra

sen var vi och storhandlade, tyra var hos joel och maria som är hennes faddrar det gick kanonbra, hon känner dem bra nu:)

hem och slänga in allt i skåpen och iväg igen till t:s bror o familj
sen hem och natta tyra som somnade direkt och otto med:)

tack malin och wille för en kanondag på andys och i stan!

så i natt har jag fått sova ganska mkt, gick upp 5.40, lite skillnad från 4.20 som det var igår, tyra vaknade nyss och äter nu välling.

när tillbaka till barnen.

kramkram

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv vännen för en trevlig dag=)



Får ses snart igen! En liten mammaträff kanske?

2010-03-05 @ 11:07:52
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Petra

pippstrumbrallorna e för söta,gick det bra att åka buss m syskonvagn e lite nyfiken?vad har ni för vagn kram o ha en fin fredag!

2010-03-05 @ 12:56:40
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0