ner till byn

2010-03-01 @ 07:19:45
ja idag ska vi gå ner till byn och byta tunikan jag köpte i lördags till ett annat linne:)
sen ska jag prova en fin blazer som jag ska få av älsklingen, sen ska vi bara titta lite!

tyra har nu fått upp sin växasäng och i natt sov hon i den för första ggn och det gick jättebra!

så snart ska otto flytta in i spjälsängen då han växer så fort att vaggan snart är för trång, han ska ju kunna röra sig med.( Imorgon är det bvc, 3veckor sen sist, undra vad han väger nu?

insatsen på vagnen börjar osså bli för smal men nu blir det förhoppningsvis varmare så han slipper täcket och bara kan ha filt och så småningom bara overall och sen bara jacka:) vill ha vår nu!

i helgen ska vi till ikea och inhandla en hel del nya möbler + lite till barnens rum, vill kpa bord och stolar men t tycker det är onödigt till barnen, men tyra älskar såna möbler:P

idag är det vägning, hoppas på minus trots att jag inte varit så duktig , nej nu blir det allvar på riktigt, har inte svullat ngt men det har blivit lite extra här och där, med fikagäster här hemma:)

var ju på ikea i fredags med min gudmor, det var inte planerat men t kom hem sjuk och för att slippa att störa han så åkte vi iväg:)

hmm nu måste jag underhålla mina barn samtidigt som det är beverly hills:)

kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi va på Ikea igår=)

Kram

2010-03-01 @ 10:38:53
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

Jag tror du kan skippa täcket i vagnen redan nu. Isabella hade aldrig mer än overall och filt. Där är väl lock med på liggdelen?? Hoppas vi kan ses snart!! kramis

2010-03-01 @ 13:32:30
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0