ÖF med Annie och Melwin

2010-03-25 @ 07:02:09
Ja snart ä det dags för ÖF med annie och melwin sen blir det köpa stövlarna sen blir det sova middag sen blir det tvätta och kanske gå ner till lekparken.

Imorgon kommer malin och wilhelm och innan dess ska här dammsugas och torkas golv trots att jag gjorde det i tisdags så ser här skitigt ut redan:(

nä nu måste jag klä mig, ungarna klara, jag sitter i rosa pyjamasbyxor och tshirt:)

Tyra kollar på Dora sim numera är favoritprogrammet... Usch dryga barnprogram, på min tid var det bättre med riktig tecknad och disney och astrid lindgren... gammal man låter, är ju bara 22 år..

nä vi ses sen, får se om jag hinner lägga in lite bilder..

kram

Kommentarer
Postat av: Therese o Nellie

Tack tack :)

ja nu ska det spånas på namn, fast jag har redan en del jag gillar, problemet e ju bara att vi ska komma överrens :)

Ha en fin dag, kram.

2010-03-25 @ 08:11:49
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0