Paket

2010-03-15 @ 18:16:39
Fick paketet från polarn idag, det med mockasiner, filt och tights och allt var lika fint som det så ut

Tyra älskar mockasinerna så de får behållas
Jag älskar filten till Otto sen den stannar osså
Tighsten var så billiga och fina så det stannar..:)

fick även paketet från H&M med alla accesoarer jag beställde för typ en månad sen, skitanajs, nu ska det piffas upp lite, fick även mina solbrillor som sitter bra så de ska på nu när solen börjar titta fram, wihoo..

så nu väntar vi bara på paketet med jackan och mössan från polarn och paketet med conversen från ellos.
jisses det är nästan värre att sitta hem än att vara på stan och shoppa, men men.. nu får det vara slut iaf tills  jag ska till ullared den 27:e mars. JAG ska vara helt barnfri, skönt men nervöst att vara borta från lillkillen, men t är hemma med farfar så det ska nog gå bra!

imorgon väntar inget alls, trist men sant
onsdag kanske ÖF om otto är bättre
torsdag kankse ÖF
fredag stan kanske

kram

Kommentarer
Postat av: Matilda - Mamma till Mercedes & Leon

kul att åka till ullared!

kan du inte lägga in lite bilder på shoppingen :)

2010-03-16 @ 22:45:19
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0