Depå

2010-11-29 @ 08:53:06
Hej hallå i snövädret

Jag gillar snö så länge man kan ta sig fram och det inte töar och om det inte ligger för länge, så nu är jag lite trött på det men lite mysigt är det allt, hoppas bara vi får snö över jul och nyår med.

I lördags var det fest, jag gjorde vid mig hemma hos Louise och sen åkte vi till Maria och käkade Mc Donalds sen åkte vi på förfest hemma hos Bosson och det var himla trevligt, lite skumt folk var där men vi pratade med varandra och nägra vi kände. Halv tolv bar det ut och det blev depå, ett nytt ställe i kristianstad. Gamla Class men samma ägare och det var likadant , det var fräscht och så men det var samma typ av ställe, utlänningarna står längs väggarna och tittar på tjejerna som dansar(nej jag är inte rasist) men vi hade roligt. Calle Kristiansson spelade i ena rummet, han är himla duktig. Men nästa gång blir det grand-det är bara bäst så är det!

Dansade massor och drack ännu mer, usch jag försökte räkna på det och var nog uppe i 12-13 cider och en drink och en shot, shit vad konstigt att jag inte blev bakis, bara sjukt trött.

Jag och Monica följde Maria hem som hade fått ett slag i magen och av en stor kille som bara skulle fram, sen käkade vi och vid halv tre kom vår skjuts och vi åkte hem.

Vaknade vid 8 på morgonen , konstigt att man aldrig kan sova när man väl får det!!!

Men det var skitskoj, nästa gång blir om två veckor då det är dags för julfest med jobbet på kvarnen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0