Bakar

2010-10-18 @ 08:57:00
Jag lämnade en ledsen tyra på dagis idag men hon är nog glad nu.
Otto sover sin morgonlur och jag bakar, just nu står degen till kanelbullar och jäser.

Tyra ska ju ha 2 årskalas både lördag och söndag så det är mkt som ska göras denna veckan, kanelbullar, cookiedough cupckakes.
Det ska städas, slås in paket, köpas mat till tacogratängen, köpa dekoration m.m.:)
Men det är så skoj när man gör det till sina barn.

Min mamma brukade alltid baka när det var fördelsdag eller jul iom att hon är conditor men nu får jag ta över den rollen, men det är skoj, svårt att göra det med 2 små barn, får helt enkelt passa på när dem sover, när jag brukar vila i vanliga fall..

kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev kejsarsnitt då Filip låg i säte. Jag hade ju fått tid för vändningsförsök men vattnet gick 3dgr innan. Han föddes i vecka 36+3 så lite tidig var han också.

2010-10-18 @ 09:43:24
Postat av: Louise

Duktig du är som bakar:)

2010-10-18 @ 17:25:37
URL: http://www.myworldofsunshine.blogspot.com
Postat av: Louise

Ja det man har gjort själv är ju alltid bäst:)

Får se om vi kan träffas, min lilla var lite varm idag så jag får se imorgon om det gått över. Men vi kan ju höras imorgon:)

2010-10-18 @ 19:09:11
URL: http://www.myworldofsunshine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0