Feber

2010-10-07 @ 14:33:18
Ja tyra har haft feber igår o idag, bättre idag, ligger på gränsen 37,9 så vi får se om det blir dagis imorgon.

Blir galen på att bara sitta inne men vad gör man inte...

Nätterna är hemska med ett barn som feberyrar och en som vaknar av just det + att han vill ha mat. Men har lyckats sova en timme nu när barnen sovit likaså igår, värre för torgny som måste jobba 7-19 om dagarna just nu, träffas knappt:(

Nej vad negativt detta blev...

En bra sak är att otto vill mkt mer krypa nu och försöker men det gå inte, men han går längs och mellan möbler;) äntligen så kanska han börjar röra på sig så man slipper gå och bära, han är ju tung haha. Jag hade inte brytt mig om han varit nöjd men det är han inte, han bara sitter och gnäller óm jag inte är med.

Om 18 dagar blir tyra 2 år!!!! wieee

Och om 2 dagar blir Otto 9 månader.

Skillnad det där med barn, vid 9 månader gick tyra sina första steg och stod själv, otto kryper inte ännu. Men man ska ju inte jämföra barnen, men det är bra lätt haha.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Louise

Är din lilla bebis också en sådan som bara ska var hos mamma? Min tös kan krypa, men helst ska jag bära på henne.

2010-10-07 @ 17:25:47
URL: http://www.myworldofsunshine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0