Paket

2010-09-09 @ 08:42:17

Jag har beställt lite presenter till tyras fördelsdag på www.lekmer.se, gillar den sidan för den är billig och snabb:)
Tog beställningen genom www.gratisbio.se så fick jag lite extra poäng dit, kanonbra.

Här kan nu gå med:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=306496

Detta beställde jag till tyra:

Micki, Pippi Långstrump, Peruk, 44.3601Micki, Pippi Långstrump, Kängor, 44.3605BRIO, Dragleksak, Helikopter, 30195

Pippiperuk och pippiskor och en brio dragleksak helikopter.
Tyra älskar flygplan och helikoptrar så det var ett självklart val, pippisakerna med så klart, ska köpa kläderna också såklart men tyras strl var slut så det får inhandlas ngn annanstans. Sen har vi bara bäddset kvar att köpa i födelsedagspresent tror jag:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Va fint! de blir hon glad över=)

2010-09-09 @ 09:21:50
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0