STOR

2010-09-07 @ 08:30:43
Min tyra börjar bli stor, byxor i strl 92 sitter perfekt nu, för bara ngn månad sen satt dem lite stort, hon har nog en liten växtspurt just nu, jag som handlat i strl 92 bara, hoppas hon stannar av innan det blir för litet;) Annars blir det handling i strl 98 på Ullared i november, min lilla tjej börjar bli så stor.

Pratar HELA tiden, pratar ibland upp till 5ordsatsmeningar, häromdagen satt hon och badade och sa "man få inte dicka vattnet", haha hon brukar göra det nämligen och det är äckligt säger vi till henne, man får inte. HAHA

Sjunger gör hon osså, "Illa snigel akta dig akta dig annas ta jag daj".. eller "karlsson karlsson bästa karlsson ingen karlsson gillar mig" sen har vi ju "liten apa, opa opa fallellela"..

Hon blir snart 2 år, jisses vad tiden går fort, nu har hon börjat på dagis och det känns lite konstigt att gå hemma när hon är på dagis, men det är ju bara 3 timmar;)

Kommentarer
Postat av: Lindet

Lovina sjunger också en massa "karlsson karlsson världens bästa karlsson" hehe. så sött!



fick du bonuscheck från POP nu ? är det dags för dem nu ?:) Trodde det var vid årsskiftet.



Ville egentligen ha den i blått men fanns inte, och då insåg jag att denna också ar superfin..



kram :)

2010-09-07 @ 21:10:05
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0