Full rulle

2011-04-04 @ 08:35:00
Ja här är det full rulle och bloggen hinns tyvärr inte med så mkt som jag hade velat.
Vad har hänt sen sist?

Inte så mycket tror jag, men i helgen har jag varit och gjort högskoleprovet som var sjukt svårt, kanske inte egentligen men tidspressen var jobbig! Får resultaten om 4 veckor, can´t wait, eller inte!
Sen var det party hemma hos en vän som fyllt år, 4 tjejer var vi och vi gick ut på depå, dans stog på schemat denna kväll, bra musik iaf halva kvällen sen vet jag inte hur dj:n tänkte, folk gick ut en efter en:P

Nu är barnen på dagis några timmar så jag kan plugga sen ska vi bege oss till öf en sväng i em, solen börjar komma fram nu, mys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0