Jag saknar dig

2011-08-22 @ 13:43:17

Jag saknar dig

Jag saknar dig var bion vi såg i lördags, den var så sorglig
samtidigt som den var så härligt lycklig i mellanåt.. om ni förstår vad jag menar.

Grät massor men log även många ggr.

Dock kan jag tycka att den var lite lång, kunde nog kortat av den lite.

Men jag skulle nog ge den 3 av 5 möjliga:)
Varför den inte får mer är för att den var lite konstig ibland och att det satt npgra fnittermajjor bakom mig, typ 12 år som inte förstod innebörden. Men den var väldigt lik en tonårings liv vilket var bra.


Kommentarer
Postat av: emelie, mamma till en busunge o en prinsessa

o va skoj att gå på bio- vill med!



nja, min viktuppdatering kommer ju inte förrän på fredag eftersom jag bytt vägningsdag..hihi!



hoppas allt är bra?

kram

2011-08-23 @ 20:36:38
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Men va kul! Jag har följt dig redan från tiden du bara hade Tyra :)

Har kikat in på lekmer och hittade allt, Tack!

2011-08-24 @ 13:59:42
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0