Har u´varit i ullared...

2011-12-03 @ 19:09:06

Ja idag har vi varit i Ullared.
Vi var där tjugo i sju och åkte därifrån kl. 11 och då hade vi ätit med.
Då började det bli tjockt i affären vill jag lova.

Jag började med att gå till leksakerna, så alla julklappar inhandlades.

Även från farmor och farfar.

Blev bl.a. en gunghäst och pussel och hello kitty duplo till tyra, blixten mcqueen bilsimulatur eller vad man ska kalla det, brandstation, dvd till otto. O massee mer. Sammanlagt från oss till båda barnen blev det 1500 kr, ca. 750 kr per barn. Inte så farligt tycker jag, lagom. Å 500 kr till varje barn från f & F.

Till mig blev det 3 bhar, linnen, strumpor och ngn stickad tröja. Allt i strl M:)
Härligt att kunna ha allt man provar o inte sitter som korvaskinn.
Fanns dock inte så mkt på dam men det var inte därför vi var där jue..
Köpte en ny hårfön till mig, min luktar bränt, ooops.

Tyra fick även en kanonfin rosa jacka och svart termobyxor.

Barnen fick inga kläder då de har så det räcker just nu:)

T handlade en jacka, en one piece och lite underkläder m.m.

Så "lite" som vi handlade denna ggn har vi aldrig gjort men vi är ju inte rika som sagt;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0