Veckans vägning

2011-12-02 @ 05:54:44

Ngn gång kommer det alltid ett plus under en viktminskning eller att man står still och hamnar på en platå och för mig händer det ca. 1 gång i månaden, kan ni gissa när?
Jo visst under lingonveckan, denna veckan har jag varit uppsvälld o igår kväll kom den på besök så jag väntade mig inte ngt minus. Förra månaden tod jag still, månaden innan ett litet minus.. så..

Veckans vägning:+0,4 kg

Totalt: 15,2 kg
(18,5kg sen feb-2011)

Jag har kört på som vanligt förutom att söndagen blev katastrof med lussebullar, pepparkakor med ädelost och pizza. Men mysigt och gott var det. Jag kommer köra på som vanligt nu i veckan för det vet jag fungerar.

Det är klart att det inte är roligt att få ett plus, först tänkte jag fan sen tänkte jag att detta klarar jag..

Imorgon ska vi till ullared och mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0