Tiden räcker inte till

2011-06-25 @ 19:47:16

Nu var det sjukt längesen jag skrev, har helt enkelt ingen tid eller lust just nu men fick för mig att slänga in ett inlägg med lite fina sommarkläder som inhandlades förra veckan:)




Kläder till Tyra från H&M:s hemsida och butik, både rea och ordinarie

Lite kortärmade tröjor till Tyra från PO.P sommarrea.

Lite till Otto från H&M:s Hemsida och butik, både rea och ordinarie

2 fina kortärmade tröjor från polarns sommarrea.

VILA Memory Top Crema på Bubbleroom.se
Detta urfina linne blev det till mig från bubbleroom.se



Å dessa tre linnen blev det från ginatricot.se


Dessa underbara lila converse för 299!kr på Nellys sommarea:)

thuri headset
Dess underbara ballerina från boozt.se till mig så klart
Nu tror jag vi klarar oss ganska bra:)

+ att vi shoppade en massa i ullared men det orkar jag inte dra fram:P

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0