Shopping:)

2011-11-25 @ 15:29:04



Idag har jag shoppat lite till mig själv, fick pengar av både svärföräldrarna och moster.
Dock blev det inga jeans på jc idag, då louise var klok nog att få mig att tänka på att jag vill gå ner med och då kanske de bli stora, så det sparar jag. Istället blev det ett par billigare jeans på HM, i strl 29!!!

Detta blev det iaf:

Jeans, blus och halsband på H&M
Högmidjekjol och blus på Vero Moda
Stickad tröja från Lindex
Kajal från Make up store (the best ever, helt klart värd pengarna)

Dessutom med på bilden är en brun långarmad lång tröja och strumpbyxor från ginatricot + ett par juliga inneskor som inte är med på bilden som jag beställt till mig själv. Beställde även en annan blus men det var för stor, så den ska skickas tillbaka.

Är mkt roligare att gå och shoppa nu, fick på mig jeans i strl 38 och tröjor i M, härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0