Vad tycker ni?

2012-04-26 @ 19:20:00
Jag jobbar ju som sagt på clas ohlson, inom företaget har vi chans att åka på olika projekt där vi bygger upp olika affärer osv.

I sommar ska vi vara huvudsponsorer för piece and love i borlänge och jag har sökt dit, det innebär att jag kommer vara iväg en vecka. OM jag blir utvald vill säga.

Torgny tycker jag gör fel och är ego som åker iväg i såna fall? Vad tycker ni gör jag fel?

Han är iväg på olika utbildningar och möten typ 6-8 ggr per år 2-3 dagar per gång.


Kommentarer
Postat av: Louise&isabella + lille Linus!

Helt rätt!! Han är bara rädd att va ensam med barnen. Men han gör väl som vanligt då och springer ner till lilla mamma.

2012-04-26 @ 19:48:01
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Malin

Gör det om du får chans:)

2012-04-26 @ 20:36:49
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Louise

Klart du ska ta chansen om du får den :)

Annars finns det risk att du ångrar dig och då är det för sent.

2012-04-28 @ 20:29:09
Postat av: Elina

Det är klart du ska göra det om du får chansen, du lägger aldrig dig själv främst. Dessutom kan det vara bra för togge att vara själv med barnen (trots han kommer få en del hjälp).

2012-04-29 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0