Min träningsgarderob

2012-08-09 @ 12:10:31
Nästan hela min träningsgarderob, några i tvätten och brottarlinne har ni väl alla hemma i garderoben;)
åh mina hoods är båda från ullared och från kända märken.
 
 
(ursäkta bildkvalitén, håller på at byta lakan i sängen)
Här ser ni alla mina träningstights.
Överst ser ni reeebok short och de lila har ni sett innan från adidas.
Dessa två är mer träningsbyxor, inte jättebra att springa i.
Sen är de andra 4 från Röhnisch, Adidas, Nike och Ullared.
Men de från Ullared är bpde genomskinliga och gick i sönder på en vecka.
De med rosa ränder är mina allra första och börjar bli lite sletna:)
 
Dessa har kostat allt från ca. 149 till 499 kr.
 
Som jag sa har jag mest brottalinne o tränar med.
Här har vi iaf två, det rosa är från nike och har inbyggd sport Bh, har ett likadant i svart.
Det randiga är från röhnisch och är kanonskönt.
 
Kostade mellan 149-249 kr.
 
Har en vanlig sport Bh från Halens under när jag tränar, har inte så mkt kvar av tuttarna så det klarar sig alldeles utmärkt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0