Overall

2012-08-10 @ 12:07:30
Kanske lite tidigt att börja tänka på men jag får nog tyvärr inse att Tyras gamla orangea overall i strl 104 kommer bli för liten för otto i vinter, tänkte annars han skulle ärva den men han har 104 nu och det är ju ett tag till vintern och sen varar ju vinter ett tag så nu måste vi nog köpa 2 overaller i år, vilket blir lite dyrt om man vill ha kvalité.
 
Jag har hittat två som troligtvis kommer väljas mellan till Otto eller får tyra en och otto en,
 
 
Denna underbara Gröna måste ngn av barnen ha, den är helt fantastiskt fin.
1299 kr
Denna från didriksons är kanonfin men har hört mkt dåligt om kvalitén, så vågar mig nog inte riktigt på den. Ngn som har erfarenhet av den?
1087 kr
 
 
eller ska kanske Tyra få en "flickoverall" iår, då jag troligtvis inte kan lita på att Otto kan ärva mer.
Lila från MOLO, barnen har har MOLO varenda vinter och har aldrig frusit, varit för varma eller varit blöta.
1399 kr
Denna rosa är densamma som den gröna högst upp, alltså från Polarn och Pyret.
1299 kr.
 
Usch det kommer bli dyrt, sponsring ngn?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0