Praktiken

2012-02-09 @ 19:51:43
Ja praktiken är igång och det är jättespännande, har fått lägga om stora operationssår (3ggr idag!!!) och lindat ben, tagit ekg och gjort bladderscanning(urinblåsscanning), haft utskrvningsamtal, kört pat. till röngten och operation m.m.

O så det vanliga "sysslorna" som att dela mat, bädda sängarna, hämta tvättvatten tömma urinbehållare, dokumenterat m.m.
Går ju som sagt med USK nu första 8 dagarna för att få se hela omvårdnads processen:)

I morgon väntar..... VENBLODPROV.. spännande!!!

Nu ska jag sätta mig och skriva ner lite mål inför praktiken då vi ska ha planeringsamtal i morgon...

Men jag ska säga att jag är duktigt trött i huvudet nu och i benen eftersom jag varit nera på löpbandet en sväng, ca. 6,3 km blev det idag.

God natt på er..

Kommentarer
Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

oj vad duktig du är. Önskar jag med kunde springa... men det får bli sen när jag blir medlem i gymmet..tycker inte om att springa ute i snön när det är halt o allt.



en månad kostar 700:- väljer man att fortsätta kostar det 500:- de andra månaderna/månaden

2012-02-09 @ 20:35:21
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

min målvikt är 62-63 kilo =)

2012-02-09 @ 21:07:23
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0