Godisberoendet

2012-01-12 @ 11:57:01

Mitt godisberoende var så gott som bortblåst innan jul men efter allt snasks i jul har det kommit tillbaka, för att få bukt på detta (igen)tänkte jag köra en månad utan godis och kakor, tror ni jag kan klara det?

Vikten gick upp ett par kilo under jul och än har jag inte lyckats gå ner dem MEN jag har inte heller gått upp mer, jag har hållt bra koll på maten och träning fungerar kanon.

Så from måndag så är det en sockerfri månad, är ni med?

Sen ska de där sista kilona bort, wiiee..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det klarar du, lycka till!

Jag håller på själv med vikten och har drygt 9kg kvar till min målvikt.

Har inte ätit godis (förutom fåtal chips i julas) sedan i slutet av november.



Det fixar du galant. Du har ju varit så duktig.

2012-01-12 @ 12:34:15
Postat av: elina

Jag är på! :)

2012-01-13 @ 06:26:20
URL: http://snuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0