Rea

2012-06-13 @ 19:51:19

SKALJACKA BARNSKALJACKA BARN

Idag startade polarn och pyrets sin sommar-rea och jag var snabbt inne på deras hemsida kl.7 och norpade dessa två jackor.

Nu tror ni säkert att otto ska ha den blå och tyra den rosa men ack så fel eller otto ska få ärva den blå så småningom.

Så här var det den blå fanns bara i 110 och jag vet inte om den kommer passa tyra till hösten då hon har det nu, polarn har ganska stora strl i ytterkläder men för att vara på den säkra sidan köpte jag strl 116 i den rosa så om den blå inte passar så får hon den rosa och så sparar jag den blå till otto som just nu bär 104 i sin skaljacka så till våren 2013 passar den nog utmärkt:)

Framförhållning AB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0