Tänkt

2012-06-10 @ 19:27:13

ta tag i ett par kilo innan semestern, för jag vill inte gå upp en massa kilo på semestern och sen behöva banta massor efter, då tar jag hellre ett par kilo nu som jag sen kan gå upp om det behövs för att sen gå ner igen;)

Träningen flyter på underbart.

Så här kan en träningsvecka se ut:

Måndag: Tabata
Tisdag: Pw el. intervaller
Onsdag: Tabata el. träningsvideo av ngt slag typ. Zumba
Torsdag: Intervaller
Fredag: Oftast VILA el. pw el. tabata
Lördag: Löpning eller VILA
Söndag: Löpning el. Pw

Som ni ser är det mkt träning som gäller, vila en dag i veckan som det ser ut nu, men under semestern lär det bli lite mindre men ska försöka med 4 pass i veckan iaf.

Det är viktigt att blanda cardio och styrka för att få det bästa resultatet.

Det är är inte alltid det ser ut så här, jag tar det efter dagsformen och vad som var dagen innan. Men på helgen körs bara cardio då barnen är vakna;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0