3 dagar kvar...

2012-03-22 @ 11:20:37

PÅ praktiken men tuffa sådana, idag gick jag och barnen ut halv åtta och jag körde pw med dom i vagnen. Tunga dom blivit, shit. 17+17 +vagnens vikt, jag var svettig, vi tog en tur inom affären och handlade lite nödvändigt innan jag lämnade dem på dagis och sen dess har jag duschat, tentapluggat och tryckt i mig en påse påskägg, shit vilken dålig disciplin, träningen och vanliga maten är inga problem, bara det där sockret. Har köpt tv tidningar nu med som jag hoppas hitta inspiration till haha..

Vägning på måndag iaf.

Ikväll är det praktik till 22, morgondagen ser likadan ut och på lördag är sista dagen då är det upp 6. Alltså får man sova typ 5-6h...

På söndag ska det avfrostas frys och mysa med barnen och förhoppningsvis hinnas plugga lite.

Måndag väntar tidig lämning på dagis så jag hinner plugga liten innan jag måste hämta dem runt 12 igen för då blir det återbesök hos allergiläkaren med tyra.

Tisdag och Onsdag blir det råplugg innan tentan på torsdag.

Fredag blir det förberedelse för nästa kurs som börjar på måndagen efter:)


Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella + Lille Linus

Vi får snart ses någon dag! Du har ju inte ens träffat Linus än!!

2012-03-22 @ 12:00:15
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0