Julklappar från farmor och farfar

2012-11-23 @ 08:03:54
Jag har suttit och surfat runt lite på julklappar från farmor och farfar. De brukar vilja att jag sköter det och nu har jag hittat. Det är sjukt vad dyrt det kan vara med leksaker men handlar man smart och dessutom har en rabattkod på 15 % så ordnar sig det mesta.
De brukar ge för 500 kr till varje barnbarn.
 
Så till Otto blev det:
 
Bondgården som jag visat tidigare.
En väska med hjul med motiv av blixten mcqueen
En verktygslåda med verktyg i plast så klart;)
 
Till Tyra blev det:
 
Väska med hjul med prinsessorna på
Ett pärl/smyckeset
Sminkbord med stol i plast
 
Allt för 1014kr.
 
Först tänkte jag köpa kläder till dem men ärligt talat behöver mina barn inga kläder just nu haha, Men det är ju så kul att shoppa kläder;)
 
Tror ni de blir glada?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0