Sockersanering Dag 2

2012-11-06 @ 06:23:56
Tråkiga rubriker kommer det bli nu ett tag men så är det haha.
 
Dag ett är nu över och det gick kanon även om jag jättegärna hade velat handla godis på hemmkväll istället för en pepsimax;)
 
Emelie har valt att hänga på, jättekul att vi kan hjälpa varandra för jag vet att hon är lika mkt godisgris som jag.
Heja oss!
 
Då går vi inte på dag 2 och jag har fortfarande PMS, sjuka barn och ett psyke som psykar sig själv hehe.
Idag skulle jag ju egentligen på kostrådgivning på friskvårdshuset men måste hoppa över det då jag måste vabba tills torgny kommer hem, har examination i em som jag måste gå på och sen såklart OLGA ikväll:)
 
Nu är det snart Frukostdags, blir nog lite gröt eller kanske lite havreflingor med mjölk med ägg till:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0