Sockersanering Dag 3

2012-11-07 @ 07:36:00
Yes, redan inne på dag nr 3.
Igår var jag sjukt nöjd att klara dagen iom med att jag inte var hemma förrän 23.
 
Dagen började med en pw med otto i vagnen.
 
 
Var ju på kvinnor och ekonomi i Kristianstad som sparbanken 1826.
Väldigt intressant och roligt hade jag och min söta Malin.
 
Det började med att en familjejurist berättade om sambo resp. gifta och bodelning osv. Så nu kopplar jag ihop vad skillnaden är. Mitt råd är iaf till alla sambo att skaffa samboavtal!
 
Sen kom en annorlunda utåtsett kvinna, som hette Åsa och älskar bubblor. Allt handlade om champagne.
Sjukt rolig!
 
Mingeldags och vi fick bubbel och lite snittar
Vardagslyx!
 
Nu var det äntligen dags för Olga, lång och smal kvinna, inte alls som jag väntade mig, jag förväntade mig henne som en liksom aggressiv kvinna som säger att så här och så här ska du göra.
 
 
Tyvärr blev det lite stressigt på slutet och hann inte ställa några frågor.
Det jag kände vara att mycket av det hon sa har jag anammat eller försökt.
 
Men är sjukt sugen på att skaffa henne på PT-online och ännu mer sugen på att köpa hennes bok som kommer i mars, där hon har lagt upp ett kost och motionsupplägg som man följer till punkt och pricka i 365 dagar.
 
. Dag 3 alltså, heja heja, lingonveckan är här, sjukt ont i magen, sleten efter typ noll sömn i natt.
Nu ska jag låta frukosten vila magen lite innan jag ska ta mig an dagens träning och sen plugg!
 
Hur går det för er där ute med sockret?

Kommentarer
Postat av: Anonym

För mig går det inte alls. Hade det så killigt i halsen igår så blev tvungen att äta lite glass- var de enda som hjälpte :( hoppas denna sega jäkla förkylning är över snart!

Vill me anlita Olga ju.. :)

Kramis

Svar: Inte lätt när de där förkylningarna inte vill försvinna, men vi hoppas på att du kryar på dig snart och kan hänga med:)
tvamanaderkvar.blogg.se/viktnedgang

2012-11-07 @ 09:47:14
URL: http://emlisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0