valborg och tyskland

2010-05-01 @ 05:32:46
Igår var joel och maria här,  det var kanonbra, mysigt och mätt kan man bli haha.
Vi kollade på en film från Tysklanddär vi var nere jun-06 så det var fotbollsvm, gud vad det pirrade ikroppen, så häftigt att se och roligt hade vi!

De åkte hem runt elva hem och jag och t satt och pratade en halvtimme sen gick jag och la mig och efter en stund han med, han åkte till tyskland kl.2.00 så han är nog lagom bakis när han kommer fram till tyskland runt 6.00.

Jag och barnen och deras farmor ska bege oss in till staden till de affärer som är öppna sen ut till rusta kanske eko innan dess, sen ska vi hem till barnens gammelmormor alltså farmorsmamma som är 99 år i år.

Ikväll bir det nog grill och chill.

Otto vaknade ca 04.45 så det var bara att gå upp, jag tog det lugnt igår, drack 3 st bacardi cider sen tyckte jag att det var nog, behöver inte dricka för att man ska;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0