Sockersanering Dag 1

2012-11-05 @ 07:04:00
Hej Hopp
 
Tänkte det skulle vara kul att dokumentera här i bloggen om hur det går med sockersaneringen.
Jag vet av erfarenhet att första måndagen samt de första 2 veckorna är de som är jobbigast, det är som en detox för kroppen. Men jag gör det här för att bryta dåliga vanor och kommer inte sluta äta godis för alltid liksom utan bara för att få det att bli en normal konsumtion.
 
Idag är det som sagt den där första måndagen och jag har PMS, samt att jag är hemma med sjuk Otto, vilket leder till att jag psykar mig själv. Men först frukost, hoppas att det kan få bort mina tankar själv. Nu har dagen bara börjat men jag har bestämt mig, bestämt mig för att klara detta.
 
Jag har som sagt inget slutdatum för när jag är klar, jag tänker att jag är klar när jag inte är sugen på sött mer.
 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Emlisch

Kanske skulle joina? Men måste äta upp godiset som finns kvar hemma först. Annars blir det farligt. Joinar från och med imorn då ;)

Svar: Ja jättegärna, ngn att bolla med, kanonbra, heja oss.
tvamanaderkvar.blogg.se/viktnedgang

2012-11-05 @ 12:54:32
URL: http://emlisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0