11 december 2008

2008-12-11 @ 09:37:49

,Ja i dag är det 13 dagar till julafton,längtar! Idag är även bf dag för ola och marie på jobbet, hoppas !!

Igår var jag i stan med tyra och träffade malin, shoppade lite, kan inte låte bli fast pengarna tryter, blev en skjorta på rea på hm och en rosa kofta. På kappahl blev det ett par jeans i strl 74 på rea för bara 59,50 och ettt/svart set med mimmi på. Å på exit blev det två scarf/haklappar som behövs för allt kräk o så. Var även på åhlens som nu säljer barbarpapa kläder till barn, hur söta som helst, älskade barabapapa när jag var liten , så det blev ett julklapptips till mormor;)

Malin har förövrigt börjat blir riktigt tjock haha, om man ser på hur smal hon är egentligen!

Tyra sover nu, en stund på förmiddag, en powernapp;)

Lägger upp lite dåliga mobilbilder på lilla tyra:



Ska snart gå och hämta paketet från hm med kläderna jag beställde till tyra förra veckan på rea, har blivit mkt till henne nu men kan inte låta bli, skulle behöva inhandla lite kläder till mig egentligen, men väntar till jag gått ner lite fler kilo, står kvar på ´- 13 sen förlossningen, men efter jul och nyår ska det sättas igång med träningen, ta fram carmen electra träningsdvd som jag kan rekommendera för jag blir i alla fall dösvettig, men jag har inte kondition haha...

i helgen ska vi handla kungsgran som är bättre än vanlig gran mot allergi, vill ju ta det säkra före det osäkra.. men äntligen riktig gran, wihoo, älskar verkligen julen!!

grattis emlisch till lilla elliott, så roligt, längtar efter bild!!

kram kram allihopa

glad lucia om vi inte hörs innan..


Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hon är så fin din lilla flicka!!

2008-12-11 @ 11:46:05
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mamma!

Hej!

Gud va söt hon är mitt lilla barnbarn!!

Ja, mormor ska kolla läget, men kommer ingenstanns idag, här är snökaos!!

Hoppas för din skull, att de går bra me granen??

Älskar er!! Saknar er! Kram Mamma!



































2008-12-11 @ 13:09:48
URL: http://kungsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0