allmänt trött!

2009-01-14 @ 15:28:47
är så himla trött känner jag trots att jag inte gjort ngt idag och sovit någelunda i natt!

blir strömming ikväll till mat och sen promenad och sen en lång varm dusch se om jag orkar raka benen, de har aldrig varit så håriga innan, haha!

hungrig idag, nu börjar det blir knepigt, så brukar detblir efter ett par veckor, men jag håller mig fast vid mitt mål!

här kommer lite tyra bilder från idag_)



mkt mer händer inte idag, kanske ska ta mig in till staden i morgon o glo lite, längesen jag var där nu..

kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra o Engla

Gud vad hon växer lilla snuffan :) Så söööt!

Kramis

2009-01-15 @ 17:07:55
URL: http://ahlerupsbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0