Dagis eller förskola - säg vad ni vill

2011-02-03 @ 13:04:23

Idag har Otto varit ensam på dagis en halvtimme, han hade inte märkt ngt:)

När jag kom var det dags för saga innan middagen..

Det var korvgryta med ris idag och tyra åt faktiskt lite grann även om det var lite protest mot grönsakerna:P
Otto åt han också men han skulle inte sitta kvar när han var färdig, han skulle upp o det fick han såklart med, sen lekte vi lite medan de små nattades, vi skulle inte lägga otto där idag så vi gick hem och nu sover han.

I morgon ska han sova där på fm och sen ska jag gå iväg en timme...

På måndag så ska de äta både middag och mellanmål där och otto ska sova middag:)

Nu ska jag mysa med tyra medan otto sover..

kram


Kommentarer
Postat av: emelie med busungen elliott o sessan leila

jag säger dagis, med all rätt om du får fråga va jag tycker ;)



jag tycker att förskola låter som de året man går innan man börjar skolan..så dagis låter bättre =) MEn sen är ju många dagisfröknar noga med att de heter förskola, och dessutom så heter de ju absolut inte "dagisfröken" längre- nej de heter pedagog.....haha! Nää..dagis o dagisfröken ska de va =)



ÄR du taggad inför måndagen nu då?

kramis

2011-02-05 @ 23:08:49
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0