Godmorgon

2011-02-13 @ 07:58:16
Tyra var jätteorolig i natt och hon hade ingen feber och när hon vaknade sa hon att hon hade ont i magen, sen bajsade hon två jätteblöjor, normal konsistens(ursäkta) så nu hade hon inte ont mer, men jag kan förstå att hon haft det...

Dagen bjuder på ett besök i simhallen för mig och tyra med emma och thilde. Min sambo gillar inte att bada så jag kan inte åka med båda barnen så då tar jag med mig tyra som aldrig varit och badat i bassäng, ska bli spännande att se hur hon reagerar.

Annars händer inte så mkt, laga mat till resten av familjen och ta det lugnt.

Dagens första shake är nere och i morgon ska det vägas, får se hur det gått:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0