Slask

2011-02-09 @ 13:00:27
Ja nu börjar det kännas vår i luften även om jag tror att det kommer ett bakslag...

Men iaf så behövde Otto ett regnställ på dagis, jag tycker inte han kan ha tyras gamla som är mkt rosa så det säljer vi istället:) Ngn som vill köpa i strl 86/92? Dessutom två par stövlar i strl 25!

Iaf så beställde jag ett på polarn och pyrets hemsida, perfekt med faktura så kan jag betala när barnbidraget kommer, ja jag vet att man inte ska ta faktura men otto behöver ett regnställ nu och dom hade dubbla klubbpoäng om man handlade nu:)

Dessa blev det alltså:



Blev rött, det är så snyggt<3

Skulle köpa nya stövlar till tyra med men fanns ej i hennes strl, får ta det i stan en dag nästa vecka:)

Kommentarer
Postat av: Annie

faktura e perfekt.. nöden har ingen lag eller va de heter..

2011-02-09 @ 15:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0