(går)Dagens mat

2011-01-12 @ 08:38:36

Ja nu börjar vi på allvar, igår började jag räkna points med viktväktarna
Jag har sagt massor av gånger i bloggen att jag ska börja men har inte haft den motivationen, nu kommer beach 2011 och ett nytt liv...

Gårdagens mat

Frukost:
2 rostade mackor 2p
Bregott 1 p
Skinka 0,5 p
Ägg 2p

Mellanmål:

Äpple

Lunch:

Lax 140 g 5 p
Coleslaw (hemmagjord) 2 p
Olivolja 1 p

Mellanmål:

10 cashewnötter 1,5 p

Middag:

En nutrilett bar 5,5 p(i viktväktarna ingår ej såna bars och drinkar men t var inte hemma så jag hade inte gjort mat)

Mellanmål:

Päron
1 ask Läkerol 0,5 p

Sammanlagt 21 p
Får äta 24 p

sparat 3p
motion ----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0