Surfar

2012-08-13 @ 11:24:46
Det är farligt att sitta hemma och surfa, skulle kunna shoppa massor, jag skulle behöva lite nya jeans och några tröjor/tunikor till hösten som kommer snart. Nu kommer det iofs lite sol några dagar här;)
 
Men några plagg skulle gärna få hänga i min garderob även om jag har några kilo till att gå ner innan jag är nöjd;)
 
Snygg tunika från Gina Tricot för 349 kr
 
Dessa jeans har jag fast i 7/8, det är dragkedja längs ner och är så sköna.
(Det var dessa jeans jag kom i strl 28 på H&M)
Finns som sagt på H&M för 299 kr.
Jag har sett många med såna här och liknade tights och bara en svart eller vit tunika till, SÅ snyggt.
H&M för 149 kr.
 
Vila - Liskas Top
 
Denna underbar topp finns att köpa hos nelly.com för 399 kr. Underbar!
 
Detta är så klart inga kläder men jag ÄLSKAR denna väskan, så cool.
Från H&M för 199 kr.
 
Have2have Ballerinaskor, Amy Svart Bubbleroom.se
Mina svarta trokännare från skopunkten gav upp i början av sommaren och jag är nu på jakt efter ett par nya svarta ballerina, dessa var jättefina, från bubbleroom för 399 kr.
 
Sisters Point - Fix Jeans
 
Jeans från Nelly.com för 549 kr, jättefina.
 
G-Star Lynn Skinny Jeans Black Bubbleroom.se
 
Jeans från G-star på bubbleroom för 1199 kr.
B.young E-Kalla Top Hot Coral Bubbleroom.se
 
Underbar topp från B-Young på bubbleroom för 299 kr.
 
Nu ska jag bara bli miljönär först:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0