Dagens träning

2012-11-07 @ 10:54:42
 
Som rubriker lyder, dagens träning är avklarad och jag tänkte tipsa om ett ganska enkelt träningsupplägg som man kan variera efter sin egen förmåga.
 
10 min Uppvärming på löpband, du ska bli svettig och varm
 
Cirkelträning med 3 övningar *3, TUNGT!
 
10 min, högintensiv träning på löpband, helst springa men det går bra med rask promenad om du inte orkar.
 
Cirkelträning med 3 övningar *3, TUNGT!
 
 10 min, högintensiv träning på löpband, helst springa men det går bra med rask promenad om du inte orkar.
 
Nu kan du välja att avsluta. det blir ca. 40 min intenstiv träning eller så kör du en omgång med löpband och styrka till, då är du uppe i ca. 55 min:)
 
 
Heja:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0