Julklappskalender

2012-11-23 @ 14:29:56
Ja det där med julklappar till kalendern är ta mig tusan inte lätt MEN det är lättare nu när barnen är större och man inte behöver tänka smågrejs å så.
 
Iaf så har den här mamman fyndat.
 
48 presenter för 430 kr!
 
Då tänker ni, att det bara är skit, nja.
 
Jag hittade nämligen en sån där kalender med leksaker i som var nedsatt från 199 till 60!!!!
Alltså 12 klappar till varje barn.
 
Sen hittade jag lite smått och gott, godis till lördagarna, ngt att hänga i julgranen, suddigummi, mugg med disneyfigurer på, snöglob, luciafigurer m.m.
 
På mitt jobb köpte jag lera och ficklampor, där hade jag 50 kr wrapp, kanon ju!
 
I Like fynd!
 
Så nu är det endast i julklapp till tyra som ska bli hörlurar(årets julklapp) och otto ska med få en till, vad det blir får tiden utvisa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0