Leverans

2012-11-07 @ 14:32:43
Yes idag kom äntligen klänningen jag beställde så billigt på nelly.
8 dagar!!!
Nelly som brukar vara så snabba!
 
I alla fall så passade den, sitter bra gör den med men det hade ändå inte skadat att gå ner ett par kilo till julfesten.
Jag skulle dock önskat att det var axelband på den men men, hur fixar man det liksom, så drygt att behöva dra upp den hela tiden;)
 
Blir riktigt skärpning framöver, har ju redan börjat skärpa mig med godiset, hoppas jag klarar det nu.
Sen dricker jag yttest lite alkohol nu för tiden.
Åh träningen fungerar kanon.
Så jag hoppas att det ordnar upp sig själv utan att jag behöver ändra kosten allt för mycket, tänkte kolla vad vågen står på fredag som jue är en vägdag om det ändrats ngt sen den senaste veckan, har det inte det, blir det skärpning de närmaste två veckorna:)
Jag vill se snygg ut när jag väl ska ut oh röja, vem vill inte det haha?
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0