1:a dagen

2008-08-25 @ 09:14:52
Idag är första dagen i ledighet, nu ska jag inte tillbaka till jobbet förrän 1 oktober nästa år, troligtvis tar jag inte ut mer för jag vill spara lite till sommaren därpå då jag inte får någon semester .

Nu ska jag njuta av att kunna gå och lägga mig när jag är trött samtidigt som jag kan ta hand om hemmet lite.

Igår var det exakt två månader till beräknat bf vilket innebär att det är mindre än månader kvar nu, usch nej yes, längtar jättemkt nu. Kände bebisen på ett sätt jag inte kännt innan igår, ett helt ben som flyttade sig, coolt!

Idag ska jag tvätta lite, städa lite och sen ska jag inte till stan och rusta för vi ska köpa golvet till barnkammaren idag, wihoooo,,,,

Kommentarer
Postat av: elina

hör av dig när du vill träffas nu när du kan närsom ! :D kramis

2008-08-25 @ 15:31:46
URL: http://bessneaolivia.blogg.se/
Postat av: elina

du får säga till när du vill träffas nu när du är ledig ! :D puss o kram

2008-08-25 @ 15:49:17
URL: http://bessneaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0