Föräldrarpenning

2008-08-21 @ 11:02:49
Sitter just nu och försöker fylla i en begäran om föräldrarpenning/havandeskapspenning och inkomstpapper, vilket verkar totalt omöjligt, försäkringskassans förklaringar suger verkligen, jag fyller i så gott jag kan och är det fel får dom väl skicka tillbaka det, måste ju in med det så att jag får det så man inte står utan pengar.

jaja idag är man i alla fall ledig, men då ska man så klart städa och hur lätt är det med en stor mage i vägen, !!!??
jag gör så gott jag kan så det så.... 

Jobbar hela helgen sen är det hp jippy, jobbet sitter med mitt schema idag så nu vet jag snart hur jag jobbar när jag väl ska jobba... ska catch upp med mina vänner lite nu under hp dagarna, försummat dom ganska mkt senaste åren.. lite bättre blir det väl förhoppningsvis..nä nu ska jag återgå till mina papper..


Kommentarer
Postat av: Malin

Nja dom e ju me lite lustiga. Nu söker dom en till istället för att ja o hon andra som e där kunde fått jobba fler timmar. Fattar inte va dom tänker me. Inte konstigt att folk slutar när man aldrig får mer timmar. Nu innan den nya kommer in så får ja ju jobba lite mer. Om det är mkt folk då. Ja såg att dom sökte på rosegarden. 75 - 100% kanske ska söka de istället. Men nackdelen med det är att det är kvällar och helger. Vill helst inte jobba helgkvällar. Vi får se. Kram

2008-08-21 @ 13:35:30
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag får se hur jag gör. Kanske får stå ut me o jobba helg. Behöver ju pengarna. Hur jobbade du nu? Jobbar du nått nästa vecka? Kanske kan ses en runda då. Veckan efter de åker ja o Simon till Rhodos en vecka. Kram

2008-08-21 @ 18:41:19
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0