Ullared+lite till

2008-08-31 @ 14:50:29


Var ju som sagt på ullared igår och handlade en massa bebis grejor. kläder, tavla, skötbordsunderlägg, nappar, nalelpuhstuff(spjälsängskydd, påslakan, nattlampa, nappflaska, nappar, nalle puh själv)

Bilbarnstolen är så klart inte därifrån den köpte vi i brio affären här i osby med rabatt från nära och kära och inte heller sverigekläderna eller de tre sista bodysarna som jag haft sen innan, förutom detta köpte jag även täcke och kudde till spjälsängen, massa bebisoljor och sånt.

Till mig blev det endast underkläder, astrid lindgrenfilmer och sunes sommar, vi hade i alla fall tur med vädret film. Godis och hygienstuff, handdukar, ugnsform, ljus, servetter.

T handlade en massa kläder till sig och fiske stuff och annat. Så när vi kom ut hade vi handlat för ett ex antal tusen så nu är det tomt´.. haha nästan på, ikea nästa och handla skötbordet och skänken vi ska ha och en massa annat som vi inte köpt:) Roligt att äntlgen ha börjat:)

Igår var det även vi som bjöd på fest, med kräftor till förrätt, smörgåstårta till mat, och min hemagjorda bakelse på dumlemuffins grädde och hallon. mkt gott hoppas jag de tyckte, för jag ha inte gjort annat än diskat idag tycker jag.

Nu sitter jag här och glor på tv medan t är och fiskar med brorsonen. Gött att slappa lite.

Kunde ju inte köpa några speciella färger eftersom vi inte vet könet så det blev ganska neutralt:P
kram kram

Kommentarer
Postat av: moster

tuttan....va fin du e o va härligt att läsa om dej o bebisen...förlåt min slarvighet me o höra av mej...men tänker massor på dej....hela tiden....stor kram....hälsa....

2008-08-31 @ 18:47:15
Postat av: mia

väldigt bra bilstol, hade en sån till vår son. bra köp! =)

2008-08-31 @ 20:28:23
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: elina

Johanna, skärpning ! varför i helvete e du aldrig ute på msn ?? hur var föräldraträffen ? :)

2008-09-01 @ 10:20:09
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: elina

japps :) jobbar 7-12 eller egentligen så ska jag lämna på dagis direkt när dom öppnar (6:30) och åka till osby direkt men jag hinner inte dit till klockan 7 men jag ska jobba 5timmar så 7:30-12:30 :) fast marcus kommer nog hem ikväll så han lämnar nea på dagis imorgon bitti så får jag nog ta bussen :(

2008-09-01 @ 10:32:27
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0