100kr/kg

2008-10-13 @ 11:44:48
Nu är man färdigstädad, tänkte att det var bästa att göra det direkt så jag har det överstökat, toan tar jag i morgon och byter lakan i  sängen men för idag är jag färdig!

Ni undrar säkert över rubriken, jo igår läste jag i aftonbladet om en tjej som fick 500 kr för varje kilo hon gick ner av sin pappa och bror, tänkte vilken morot och då sa t att han efter graviditeten tänkte ge mig en morot osså, för man har ju några kilo att gå ner sen, gravkilona + kilo som var över innan hha, så ungefär 30 kg blir det tillsammans som jag gärna vill gå ner:) Han ger mig 100 kr för varje kilo som jag kan ha till kläder sen eller körkortet om jag vill det. det tyckte jag var bra för det är inte så lätt att gå ner i vikt för en godisgris som jag men har jojjobantat sen jag var tonåring så denna ggn sen ska det göras på rätt sätt och det ska ta den tid det tar, är ju ledig ett år så jag ska nog lyckas gå ner lite av det i alla fall:) Snäll han e min älskling, han vill osså gå ner några kilo men det är bara typ 5 kg och sen får man ju tänka på hälsan osså, blivit mkt skit nu sista månaden, men det är värt det... Snart kommer Bebbe:)

Hoppas man lyckas och att man har ork:)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0