Förlossningen...

2008-10-02 @ 08:23:33
haaha där skrämde jag er allt va? inget på gång här ännu men vi ska in på förlossningen o glo idag! sorry!

kunde inte sova nu på morgonen så jag gick upp och här sitter jag nu och gör ingenting men hittade min godispåse sen eko igår och det är farligt gott på morgonen, måste äta lite riktig mat nu osså.. hihi

som ni ser håller jag på att försöka göra min blogg finare, exprimenterar lite just nu så får vi ser hur det blir i slutändan...

kom på att vi har lite kvar att köpa till bebben osså, behöver fler pyjamaser, har bara en i strl 56 ochen i 62,  en i 68 hah så behöver nog lite fler, får nog vänta till vi vet könet... babyvakt, som jag ska köpa idag! våtservetter, kan man ju köpa var som helst.. säkerrt ännu mer..kommer inte på det nu!

kramkram

Kommentarer
Postat av: Mamma!

Hej mitt Älskade barn!!



Såg att ni behövde lite kläder till den lilla. Så nu har "mormor" varit o handlat lite (mycke blev de), lite smått o gott blev de. Så de kommer nästa vecka till er!! Skulle kunna handla hur mycke som helst, men får vänta till bebisen kommer. Finns så otroligt mycke fint, o vill köpa allt! Ler!!



Ha de bra o va rädd om dej!! Kram Mamma!

2008-10-02 @ 16:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0