Godmorgon

2008-10-09 @ 08:54:19

Har haft en jobbig natt eller morgon eller vad man ska säga, vaknade halv 4 och behövde gå på toa som vanligt men sen gick det inte att somna om.. T skulle upp 5 och när klockan ringde var jag fortfarande vaken sen när han åkte vid sex var jag fortfarande vaken, men han sa till mig lite sött att du kan sova när du villl... lyckades somna om till slut och vaknade nu vid 8 igen, kommer säkert vara dundertrött idag bara för det, men får väl lägga mig och glo på tv/film senare.

Ska tvätta alla kläderna vi fick av mamma ida osså så att det är klart, de är så fina..  du hade inte behövt det mamma!!!!!

Nu ska jag först cykla ner till affären och köpa lite mjölk och bullar så jag/vi kan få lite frulle i oss,....

kommer senare

kram kram


Kommentarer
Postat av: Mamma!

Hej!



Nee, de kanske ja inte hade, men ja vill detta! o då gör ja de. Ler! Detta är mitt första barnbarn, o glädjen är enorm....! Mitt barnbarn ska ha de allra bästa. Skratt! Du vet att vi aldrig har haft gott om pengar, men utan kläder har du aldrig varit, fast ja önskar många ggr. att ja kunde ge dej vad du ville. Ja försökte så gott de gick! Nu har ja fått de bra, o vill ge er detta! Ja vet att de kostar o ha en liten, o kommer hjälpa er så gott ja (vi) kan! Om du tittar på ditt Konto, finns där lite pengar, de är kanske nåt mer ni behöver, heller du kanske vill köpa nåt till dej själv??



Älskar dej, o saknar dej! Kram Mamma!

2008-10-09 @ 10:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0