Hemma med halmen...

2008-10-15 @ 17:10:41
Eller vad man brukar säga,...

Nu har jag och johanna varit i staden, handlade en mysdress i plysch med tiger på som jag skrev i ett tidigare inlägg att jag ville ha på hm, så himla fin, men det är ju till senare bruk då den är i storlek 62:) (lägger in en bild på den i morgon)sen handlade jag tvättmedel på eko parfymfritt så klart så bebben inte blir allergisk som sin mamma var när hon var liten. sen handlade jag inte mer, kände inte att vi hade råd, måste handlas vinterdäck och mög nu så det gäller att spara. Men sen när bebben kommit så kan man handla mer könsinriktat.. wihoooo
Johanna handlade lite hon osså, en jättefin väska på wedin och lite annat smått och gott.
Vi åt på eko med, inte den bästa maten men heltklart godkänd, även om plastgaffel inte är så bra att äta med, åt med händerna till slut hahaha...

Nu kommer t snart hem och han ska köpa med sig mat hem till sig själv eftersom jag åt ute:) inte mer än rätt, pallar inte äta ngt nu o än mindre laga ngt så han får väl också ha lite lyx! 

Köpte tomteskum på rusta osså, det är verkligen det godaste julgodiset... slåt allt annat...

Är helt slut i både fötter och huvud nu så ikväll blir det inte mkt gjort, men det behövs inte heller för det kan jag göra i morgon i såna fall!!

Natti Natti
kram kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mkt sötis:) Ja cola dricker ja för fulla muggar. Ja milshake. Va sugen ja blev på de:) Ja vinterkräksjuka kan de va. Hatar o bara va utmattad nu dessa dagarna. Man känner ju sig frisk men ändå sjuk. störigt!

2008-10-15 @ 17:44:07
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så du har tjuvstartat på julen lite hihi..

2008-10-15 @ 17:59:23
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: emlisch

jaa.. de e lika bra å slå på stort som vi resonerade. E bra o kunna få rena torra kläder snabbt sen om bebis kräks :) hoppas bara allt blir klart nu. kramis

2008-10-15 @ 19:22:51
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: elina

åh du fick ju den bästa presenten någonsin när du fyllde år 06... en hel låda med tomteskum ;D mohahahaha

2008-10-15 @ 22:04:03
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0