Sista dagen på HP

2008-10-13 @ 09:46:20
Idag är sista dagen på havandeskapspenningen, så i morgon har jag officiellt semester tills den 23 oktober om inte bebben kommit då, annars gäller förldrarpenning from den 23 oktober. Rörigt jag vet men nödvändigt!

Ska städa idag, för det är skitigt på golvet och sen ska jag trycka i mig lite mer choklad, barnet lär bli godisfreak som sin mamma:)
sen då, hmmm inte så mkt, laga strömming ikväll annars så händer nog inget vad jag vet....

nu ska jag lägga mig lite på soffan och slappa och glo på tv innan jag börjar städa..

see ya

kram kram

ps. elina inget har hänt ännu...:P

Kommentarer
Postat av: elina

fuck jag har ju t.o.m ringt ;P hahahahaha

2008-10-13 @ 09:47:27
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: elina

aa det tror jag ;P nee men tänkte ju bara säga lycka till i så fall ;P fast telepati funkar kanske bättre ? :P

2008-10-13 @ 10:14:39
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0