soffan..

2008-10-06 @ 09:44:05
Där befann jag mig hela dagen igår med hosta och snuva, börjar bli lite bättre nu men förkylning brukar ju hålla sig kvar länge, hoppas tt den försvinner snart så jag inte är sjuk när bebben tittar ut...

Helgen bestod av pizzabuffé hos t faster och det var mkt gott men började ju blir förskyld så jag var inte så sällskaplig, men det gick an..

o igår låg jag som sagt på soffan..

idag ska jag inte göra såmkt heller, fokusera på att bli frisk, o tvätta ett par maskiner förstås, försöker hålla det mesta rent nu så man inte får det när man kommer hem från förlossningen...
har inhandlat lite gotte, hah ja igen, gott är det!!!

T kommer hem senare ön avnligt idag med, stackaren som måste jobba över hela tiden!

återkommer med magbild senare,

kram

Kommentarer
Postat av: elina

man brukar bli förkyld strax innan bebbe kommer ;P hihi aa jag började jobba igår :) gött !

2008-10-06 @ 09:47:03
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0