20 års kalas:P

2008-09-21 @ 12:58:53
Ja vi var ju som sagt på t brosdotters 20 års kalas igår och det var jättetrevligt men jag som är van att lägga mig typ vid 10 varje kväll nu var rätt trött när vi kom hem vid halv 2:) God mat och roligt sällskap skapade mycket diskussioner... hah Grattis Johanna i förskott, fyller år i morgon ! Hon fick presnetkort av oss på ikea som hon önskat sig så jag hoppas att de hittar ngt fint till sitt nya hem..

Är helt slut idag, ska bara ligga på soffan och glo på tv hela dagen,  t är och fiskar som vanligt haha...
Känner av förvärkar idag osså så det är bra att ta det lugnt, ryggen tar kål på mig men jag överlever, för det är ju för en god sak. hah
'

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0