Barnmorskan

2008-09-24 @ 17:59:19
Idag var vi ju hos barnmorskan och allt såg bra ut..

SF(måttet påmagen): 36, 4cm mer än för 3 veckor sen
Vikt: 13 kg sen inskriving och 17 kg sen början, hjälp hoppas det inte blir mer än 20....
Järnvärdet: det högsta det varit under hela graviditeten typ, men ska fortsätta med niferex för säkerhets skull så att det inte sjunker igen..

Bebisen har även sjunkit ner i bäckenet och fixerat sig helt, hon kände knappt huvudet nu, haha så det är inte så konstigt att jag haft förvärkar... Men bara för att det fixerat sig betyder detinte att den kommer ut nu. Får se när den lill* behagar att komma ut...

Pratade om förlossning och vi kom fram till att  vi inte ska skriva ngn förlossningsplan, vi kommer ta det som det kommer:) tyckte bm var sunt!

Imorgon blir det troligtvis in till stan och träffa malin f :P

Kommentarer
Postat av: elina

Nu johanna, nu kan det verkligen hända närsom :) snart har du din lill bebis och jag hoppas verkligen att vi får komma och hälsa på ;) Nea vill ju träffa sin soon to be lekkompis ! Skönt att hn har fixerat sig, nea gjorde ju inte det förrän precis innan antagligen... vi kan väll träffas snart? Nästa vecka är min sista lediga innan jag börjar jobba igen... puss o kram

2008-09-24 @ 19:22:41
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0