Hösten är på väg

2008-09-18 @ 09:06:28
Åh det suger, hatar verkligen höst och vinter, förutom att jag fyller år och att det är julafton och att vårt barn så ska födas då men annars är det bara så grått och trist! Men det stod på aftonbladet att det skulle bli sommarvärme i helgen och att man skulle kunna bada, tror inte det är så varmt i vattnet just nu...

Idag ska jag nog om jag orkar dammsuga och damma, men först och främst ska jag sätta ihop spjälsängen och måla den vit, det har inte blivit av än, hoppas att jag gör det i dag, annars blir det i morgon, gött att man har så mkt tid, så man kan skjuta upp saker:) haha

Kommentarer
Postat av: sandie

jag meeeed :) hihi!

2008-09-18 @ 12:36:32
URL: http://sardnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0